Głowa do góry:

jak oswoić lęk i przestać się martwić

Tytuł oryginalny:
Don`t worry, be happy
a child's guide to overcoming anxiety,
Autor:
Poppy O`Neill
Tłumacz:
Joanna Wójtowicz
Wydawca:
Lingea (2022)
ISBN:
978-83-65633-01-9
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki

Czy Twoje dziecko bardzo się czymś przejmuje? Często ma problemy żołądkowe, jest rozdrażnione, płaczliwe, złości się albo zamyka w sobie? Nie potrafi się skupić lub straciło zapał do zajęć, które wcześniej sprawiały mu frajdę? Mogą to być sygnały, że zmaga się ono z lękiem i zmartwieniami. Ten praktyczny przewodnik łączy sprawdzone metody terapii poznawczo-behawioralnej stosowane przez psychologów dziecięcych z prostymi ćwiczeniami, które pomogą Twojemu dziecku oswoić lęk i stawić czoła zmartwieniom. Książka jest adresowana do czytelników w wieku 7–11 lat. To ważny etap w rozwoju, istotnie wpływający także na dobrostan psychiczny w późniejszym życiu. Dzięki wciągającym zadaniom, przydatnym wskazówkom i inspirującym afirmacjom dziecko – któremu podczas lektury towarzyszyć będzie sympatyczny potwór Bulgot – nauczy się radzić sobie z trudnymi emocjami, a Ty wzbogacisz swoją wiedzę o wiele praktycznych informacji jako rodzic.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo