Dziecko na cyfrowym odwyku:

jak bez krzyku oderwać dziecko od komputera i smartfona

Autor:
Małgorzata Majewska
Wydawca:
Wydawnictwo Dragon (2022)
ISBN:
978-83-8172-934-5
Autotagi:
druk
książki
poradniki

Masz wrażenie, że twoje dziecko nie odrywa nosa od komputera i nie rozstaje się ze smartfonem? Próbujesz odciągnąć je od ekranu ale każda próba kończy się awanturą, która ostatecznie i tak nic nie zmienia? Obawiasz się, że to już uzależnienie i chcesz w końcu coś z tym zrobić?  Ten poradnik pomoże Ci odzyskać kontrolę nad tym, ile czasu twoje dziecko spędza w sieci. Dowiesz się, czy sytuacja, w której jest twoje dziecko to już uzależnienie czy jeszcze nie. Nauczysz się jak rozmawiać z dzieckiem o zagrożeniach wynikających ze spędzania czasu w przestrzeni wirtualnej. Dowiesz się, jak odbudować z nim kontakt i jak zachować równowagę pomiędzy czasem online i offline. Autorka jest pedagogiem, coachem, pracuje z dziećmi autystycznymi i ich rodzinami. Ma 17 lat doświadczenia w pracy w cyfrowych mediach, zna od podszewki świat reklamy i mechanizmy działania firm digitalowych. Z sukcesem przeszła z własną rodziną drogę cyfrowego odwyku.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo