Głowa do góry!

Tytuł oryginalny:
Heads up!
Autor:
Shoshana Stopek
Ilustracje:
Gal Weizman
Tłumacz:
Małgorzata Cebo-Foniok
Wydawca:
Wydawnictwo Amber (2022)
Wydane w seriach:
Amberek
ISBN:
978-83-241-7740-0
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
5.0

Urocze zwierzątka i ich problemy – pokazane poprzez zabawne, wzruszające historie i wyraziste, sugestywne ilustracje – pomogą dziecku zrozumieć emocje własne i innych, lepiej nad nimi panować, rozwiązywać konflikty i radzić sobie w trudnych sytuacjach. Niutuś to mały zuch, który ma mnóstwo pomysłów na coraz to nowe wynalazki. Nie zawsze mu się wszystko udaje, ale Niutuś nigdy się nie poddaje. A czy uda mu się z nowym, ogromnym latawcem? Gotowy!... Puszczam!… I PLASK! W górę, w górę!… I BUM! I znowu… ŁUP! Czy dzięki wytrwałości Niutusia i pomocy przyjaciół latawiec wreszcie poszybuje wysoko?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo