Hubert Meyer psycholog śledczy: Tylko martwi nie kłamią

Autor:
Katarzyna Bonda
Wyd. w latach:
2010 - 2022
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
3.8 (38 głosów)

Pierwsza na polskim rynku powieść kryminalna, której bohaterem jest tzw. profiler, czyli psycholog wykonujący portrety psychologiczne nieznanych sprawców. ? Akcja powieści rozgrywa się w dwóch światach: jeden to sielska miejscowość przygraniczna - Mielnik nad Bugiem, gdzie do tej pory nie działo się nic oprócz lokalnych skandali, a życie płynęło leniwie, drugi - to high life stolicy, w którym żyje najpopularniejsza aktorka polskich seriali - Nina Frank. Prawdę o niej poznajemy z dziennika internetowego, który zaczyna prowadzić w pewnym momencie swego pełnego skandali życia. Dowiadujemy się o jej dwuznacznej drodze do kariery, licznych kochankach, nałogach, różnego kalibru świństwach i grzeszkach. Jednocześnie w swoim życiu odgrywa role szczęśliwej i dobrej - jak grana przez nią postać zakonnicy Joanny, która przyniosła jej pieniądze i sławę. Kochają ją miliony telewidzów i wierzą w wykreowany wizerunek. Te dwa światy przeplatają się przez całą książkę, by spotkać się w kulminacyjnym punkcie akcji, gdy dochodzi do wyjaśnienia zagadki śmierci Niny Frank. ? Kiedy aktorka zostaje znaleziona w swoim dworku nad Bugiem martwa, do Mielnika nad Bugiem przyjeżdża Hubert Meyer - profiler policyjny i zaczyna po kolei odkrywać tajemnice gwiazdy. Poznając sekrety Frank i próbując stworzyć profil jej mordercy, Hubert Meyer analizuje także swoje życie, atakują go wspomnienia i przy okazji badania zbrodni dociera do skrywanych przed sobą własnych tajemnic.?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Chwyciłam za kolejny kryminał. Gruba książka, drobny druczek, biorę! Z ogromną przyjemnością za powieść polskiej autorki. Kryminał bardzo mi się podobał. Historia ciekawa, rodzime realia, zawiłe sytuacje. Trudno było mi się wstrzelić w życie polskich detektywów w latach 90`, ale dałam radę. Niestety finał nie powala..
    +2 pouczająca
  • Strasznie przegadana książka! Czytadło a nie kryminał. Nie polecam, trudno przebrnąć przez tę opowieść.
  • Wciągająca, polecam😉
  • Pani Bonda pisze tak, że "Tylko umarli..." magnetyzują - TAK użyję tego słowa - do 400 strony. Potem już jazda w dół naciągana jak szelki na wielkim brzuszysku kolejarza co zajada buły na każdym peronie i polewa wszystko majonezem i kleksem ketchupu. Szelki się napinają i napinają aż w końcu strzelają i wybijają oko.. • Ach ja się tu wszystko najpierw komicznie składa, potem rozwiązuje, potem to chyba tylko jedna Bonda wiedziała jakiego ślimaka zapętliła i w ogóle - NIE Bondzie, Stop.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:cz. 2 Tylko martwi nie kłamią Cz. 1 Tylko martwi nie kłamią /2
Autor:Katarzyna Bonda
Lektorzy:Marek Bukowski Diana Giurow
Wydawcy:Warszawskie Wydawnictwo Literackie - Muza (2013-2022) Legimi (2019) Edipresse Polska (2016) Audioteka.pl (2016) Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza SA (2015-2016) Wydaw. Videograf II (2010-2015)
Serie wydawnicze:Hubert Meyer psycholog śledczy Hubert Meyer Mistrzynie Polskich Kryminałów Powieść Czarna Seria - Wydawnictwo Czarna Owca Audiobook Audiobook dla Dorosłych Audioteka.com.pl Audioteka.pl Seria z Hubertem Meyerem wersja kieszonkowa Hubert Meyer [2] Powieść (Muza) Seria z kobrą
ISBN:9788328701083 978-83-287-0042-0 978-83-287-0046-8 978-83-287-0107-6 978-83-287-0169-4 978-83-287-0228-8 978-83-287-0495-4 978-83-287-0496-1 978-83-287-2611-6 978-83-7138-815-6 978-83-7183-815-6 978-83-7758-962-5 978-83-7758-963-2 978-83-7835-107-8 978-83-7945-398-6 978-83-287-0107-6 2707496601 978-8307758-962-5 978-83-287-0107-4 978-83-7558-962-5 978-83-77835-107-8
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna MP3 nagrania powieści proza zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 199 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo