Mydło się pieni

Autor:
Barbara Taylor
Tłumacz:
Marta Kraszewska
Ilustracje:
Christopher Forsey ...
Wyd. w latach:
2004 - 2013
Wydane w seriach:
Ciekawe Dlaczego
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...

Książka ta w interesujący i zrozumiały sposób przedstawia ważne informacje z zakresu nauki. Prowokuje wyobraźnię i uzmysławia czym jest energia jak powstaje tęcza dlaczego trawa jest zielona. Dzięki niej dziecko zrozumie czemu światło słoneczne jest ciepłe i czym jest dźwięk. Ta niezwykła seria opracowana została z myślą o dzieciach które zadają różne - czasem trudne czasem nietypowe - pytania. Na kartach tych książek znajdziecie najdziwniejsze i najbardziej zaskakujące odpowiedzi oraz ciekawie opracowane kolorowe ilustracje.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:I wonder why soap makes bubbles and other questions about science Soap makes bubbles Mydło się pieni i inne pytania na temat nauki
Autor:Barbara Taylor
Tłumacz:Marta Kraszewska
Ilustracje:Christopher Forsey Ruby Green
Wydawcy:Firma Księgarska Olesiejuk (2012-2013) Firma Księgarska Jacek i Krzysztof Olesiejuk (2008) Inwestycje (2005) Book House (2004) Firma Księgarska Jacek i Krzysztof Olesiejuk - Inwestycje
Serie wydawnicze:Ciekawe Dlaczego
ISBN:83-920016-9-9 978-83-7626-301-4 978-83-7844-266-0 978-83-89677-76-1 83-89677-76-0
Autotagi:druk ikonografia książki literatura literatura stosowana publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 12 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo