Podróż po świecie głosek z pingwinkiem Piko:

wierszyki i zabawy logopedyczne

Autor:
Małgorzata Korbiel
Ilustracje:
Ilona Brydak
Wydawcy:
Wilga (2022)
Grupa Wydawnicza Foksal
ISBN:
978-83-280-9372-0
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
poezja
wiersze

"Podróż po świecie głosek z pingwinkiem Piko" to książka pozwalająca ćwiczyć wymowę tzw. trudnych głosek (sz, ż, cz, dż, r), a tym samym rozwijać mowę. W środku znajdą się zabawne wierszyki z ćwiczonymi głoskami, które dzieci chętnie zapamiętują i powtarzają, oraz liczne angażujące zabawy, dostosowane do wieku odbiorców. Ponieważ pingwinek Piko wyrusza w podróż dookoła świata, a na swej drodze spotka mnóstwo zwierząt, które z chęcią przeprowadzą go przez wszystkie kontynenty, dzieci dostają też porcję wiedzy geograficznej i przyrodniczej. Kontynuacja książeczki "Wierszyki i zabawy logopedyczne z pingwinkiem Piko", którą można też czytać jako samodzielny tytuł.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo