Tupcio Chrupcio nie chce iść do przedszkola

Autor:
Anna Casalis ...
Ilustracje:
Marco Campanella
Tłumacz:
Hanna Cieśla
Wydawca:
Wydawnictwo Siedmioróg (2005-2006)
Wydane w seriach:
Wychowanie przez Czytanie
ISBN:
83-7254-641-X, 83-7245-641-X
Autotagi:
druk
literatura
Więcej informacji...
4.7 (3 głosy)

É Nie chcę iść do przedszkola! Chcę zostać w domu z mamą! É marudzi Tupcio Chrupcio. Jak tym razem zakończą się jego kaprysy? Tupciowi Chrupciowi, podobnie jak dzieciom, zdarza się kaprysić. Ale jego mama umie sprawić, że Tupcio znów jest grzeczną, posłuszną myszką.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Topo Tip
Autorzy:Anna Casalis Marco Campanella
Ilustracje:Marco Campanella
Tłumacz:Hanna Cieśla
Wydawca:Wydawnictwo Siedmioróg (2005-2006)
Serie wydawnicze:Wychowanie przez Czytanie
ISBN:83-7254-641-X 83-7245-641-X
Autotagi:beletrystyka druk książki literatura
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 11 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo