Chłopak dla teściowej

Autor:
Agnieszka Walczak-Chojecka
Wydawcy:
Luna (2022)
Legimi (2022)
Wydawnictwo Luna - Imprint Wydawnictwa Marginesy (2022)
Wydawnictwo Marginesy
ISBN:
978-83-67262-33-0, 978-83-67262-37-8
978-83-67262-39-2
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
książki
powieści
proza
3.0 (3 głosy)

Czy myśleliście kiedyś, by pozbyć się teściowej? Natalia znalazła na to sposób! Nie przewidziała jednak, że przy okazji jej świat stanie na głowie.

Natalia żyje pod jednym dachem z Idą, teściową jak z koszmaru. Ucieczką od domowych bitew jest dla niej wspieranie córki Olgi w karierze modelki. Ale pewnego dnia po sesji zdjęciowej na jordańskiej pustyni dziewczyna znika.

Aby wyruszyć na jej poszukiwanie, Natalia musi zrzucić na cudze barki opiekę nad Idą. A kto może zająć się nią lepiej niż potencjalny chłopak?

Szybko trafia się dobry kandydat – autor kryminałów Alojzy Książek. Na drodze do szczęścia pary stają jednak dawne tajemnice.

Zresztą nie tylko one spędzają Natalii sen z powiek. Robi to również czarujący detektyw Miłek, który pomaga jej w poszukiwaniach Olgi. Na domiar złego wychodzi na jaw, że babcia i wnuczka wdały się w niebezpieczne interesy. A jakby tego było mało, Ida rozgrywa własną partię miłosnych szachów. Bo kto pod kim dołki kopie…

Romantyczna komedia pomyłek wprawi Cię w doskonały nastrój!

Agnieszka Walczak-Chojecka –absolwentka filologii słowiańskiej naUniwersytecie Warszawskim. Współpracowała z czasopismami i radiem jako dziennikarka i tłumaczka literatury z języka serbskiego. Pisała teksty piosenek,grała w filmie, występowała z zespołem muzycznym. Przez 20 lat w świecie biznesu była dyrektorem marketingu i komunikacji w międzynarodowych korporacjach.W 2012 roku powróciła do swojej największej pasji, którą jest literatura, pisząc powieści obyczajowe i scenariusze. Choć wydała już osiem książek, Chłopak dla teściowej to jej pierwsza komedia. Barwne postacie, cięty język i poczucie humoru zapewnią Czytelnikowi świetną zabawę.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Czasami odnoszę wrażenie jak w słynnej piosence śpiewać każdy może...podobnie jest z pisarstwem .Czy polecam ta pozycje? Książka wedlug mnie nijaka nawet mozna rzec słaba .Owszem przeczytałam ją chyba tylko dlatego ze lubie kończyć zaczęte pozycje ale ogólnie szczególnie w drugiej połowie bohaterki tak staly się irytujaceze ze czytalam tylko po to żeby skończyć.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo