Gucio uczy się przegrywać

Tytuł oryginalny:
Gaston la licorne-je gagne même quand je perds
Autor:
Aurélie Chien Chow Chine
Tłumacz:
Bożena Sęk
Ilustracje:
Aurélie Chien Chow Chine
Wydawcy:
Wydawnictwo Debit (2022-2025)
Wydawnictwo Sonia Draga
Wydane w seriach:
Przygody Gucia
Mądry Rozwój
Gaston la licorne
ISBN:
978-83-8057-575-2, 978-83-8057-710-7
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
4.0

Nowa propozycja dla małych fanów Gucia. W każdym tomie serii jedna przygoda małego jednorożca oraz rada, jak rozwiązywać różne problemy. Dobre pomysły Gucia i jego rodziców sprawdzają się w praktyce! Dziś Gucio jest niezadowolony. Czy to piłka nożna, czy planszówka on ciągle przegrywa. Zobacz, jak Gucio poprawia swoje wyniki dzięki treningowi. I że nawet kiedy przegrywa, zawsze coś przy tym zyskuje. Rozwiązuj codzienne problemy z Guciem!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna seria dla dzieci
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo