Bójka na czy-ta-nie

Inne tytuły:
gra do nauki czytania
na 3 sposoby
Ilustracje:
Joanna Gwis
Opracowanie:
Ewa Leszczyńska
Ewa Norman
Redakcja:
Ewa Leszczyńska
Ewa Norman
Wydawca:
Edgard Mariusz Jachimczuk (2020)
Wydane w seriach:
Edgar Games
Kapitan Nauka
Autotagi:
druk
gry planszowe
ikonografia
książki
obiekty trójwymiarowe
publikacje dydaktyczne
Więcej informacji...

"Gra ma na celu nauczyć najmłodszych sztuki czytania, zaczynając od łączenia sylab. Jest to trening przyjazny dla przedszkolaków i dzieci w 1 klasie szkoły podstawowej. W początkowych rozgrywkach wyrazy składają się z dwóch sylab, jednak wraz ze wzrostem trudności zaczynają pojawiać się słowa trzy i czterosylabowe. Na kartach znajdują się także kolorowe ilustracje, na przykład zwierzęta, rzeczy codziennego użytku, rośliny, komputer czy samochód, tak by maksymalnie skupić uwagę dziecka. Gra stopniowo wprowadza słowa z polskimi znakami diakrytycznymi (ą, ć, ę, ł, ż, itd.). Uczy koncentracji, spostrzegawczości oraz uważności. Do przeprowadzenia rozgrywki potrzebne są minimum dwie osoby, stąd jest to doskonałe rozwiązanie na spędzenie czasu z rówieśnikami i wspólną naukę poprzez zabawę."
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:gra do nauki czytania na 3 sposoby Bójka na czytanie: na trzy sposoby
Ilustracje:Joanna Gwis
Opracowanie:Ewa Leszczyńska Ewa Norman
Redakcja:Ewa Leszczyńska Ewa Norman
Wydawca:Edgard Mariusz Jachimczuk (2020)
Serie wydawnicze:Edgar Games Kapitan Nauka
Autotagi:druk gry gry i zabawki gry planszowe ikonografia książki literatura literatura stosowana obiekty trójwymiarowe publikacje dydaktyczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 3 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo