Franklin uczy się jeździć

Tytuł oryginalny:
Franklin rides a bike
Tłumacz:
Patrycja Zarawska
Autorzy:
Paulette Bourgeois
Brenda Clark
Ilustracje:
Brenda Clark
Wydawca:
Wydawnictwo Debit Anna i Witold Wodziczko (1997-2007)
Wydane w seriach:
Jestem w TV!
Franklin i Przyjaciele
Historyjka z telewizji
Mama Dziecko
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
Więcej informacji...
5.0

Zielony żółw Franklin znany jest dzieciom na całym świecie z serii powszechnie lubianych książeczek oraz popularnych filmów animowanych. Każdy tomik to osobna historia o niezwykle ważnych sprawach z życia przeciętnego kilkulatka. Postacie wykreowane przez autorki są wzorcem nie tylko dla dzieci, lecz także dla rodziców, a ich przeżycia pozwalają odnaleźć się w niełatwych sytuacjach życiowych.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Franklin na wycieczce
Tłumacz:Patrycja Zarawska
Autorzy:Paulette Bourgeois Brenda Clark
Ilustracje:Brenda Clark
Redakcja:Patrycja Zarawska
Wydawca:Wydawnictwo Debit Anna i Witold Wodziczko (1997-2007)
Serie wydawnicze:Jestem w TV! Franklin i Przyjaciele Historyjka z telewizji Mama Dziecko
ISBN:83-7167-266-7 83-7167-421-X 978-83-7167-353-5 978-83-7167-536-2 978-83-7167-703-8 83-7167-353 83-7167-353-3 83-7167-353-5 978-83-7167-353-1
Autotagi:bajka beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza wielka czcionka zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 33 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo