Klub Wielbłądów

Tytuł oryginalny:
Camel Club
Autorzy:
David Baldacci
David G. Baldacci
Tłumaczenie:
Lech Żołędziowski
Lech Z. Żołędziowski
Wyd. w latach:
2006 - 2013
Wydane w seriach:
Fabryka Sensacji
David Baldacci
Fabryka Sensacji - Foksal
ISBN:
978-83-7359-349-7, 978-83-7359-521-7
978-83-7881-059-9, 978-83-7881-845-8
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
4.3 (4 głosy)

Cel, jaki stoi przed członkami tytułowego Klubu Wielbłądów, wyznawców teorii spiskowych, jest jasny: wyłapać wszelkie przekręty amerykańskiej administracji. Do czteroosobowej nieformalnej tajnej grupy należą niezwykle barwne indywidua pod światłym przywództwem człowieka, który oficjalnie nie istnieje-cmentarnego dozorcy o wiele mówiącym pseudonimie Oliver Stone. Przypadek sprawia, że stają się świadkami morderstwa. Rychło wychodzi na jaw, że za zbrodnią stoi Narodowe Centrum Wywiadu. Mordercy pragną pozbyć się niewygodnych świadków, a członkowie klubu - rozwiązać zagadkę spisku, który, jak się okaże, może zagrozić bezpieczeństwu Stanów Zjednoczonych i doprowadzić do światowej konfrontacji. Ich jedynym sojusznikiem w tym nierównym pojedynku będzie agent Secret Service. a
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:David Baldacci David G. Baldacci
Tłumaczenie:Lech Żołędziowski Lech Z. Żołędziowski
Wydawcy:Grupa Wydawnicza Foksal (2013) Buchmann (2013) Fabryka Sensacji (2013) Legimi (2013) Wydawnictwo Albatros Andrzej Kuryłowicz (2006-2008)
Serie wydawnicze:Fabryka Sensacji David Baldacci Fabryka Sensacji - Foksal
ISBN:978-83-7359-349-7 978-83-7359-521-7 978-83-7881-059-9 978-83-7881-845-8
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna powieści proza zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 18 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo