Zajęcia rewalidacyjne: Poszerzamy wiedzę o otaczającym świecie i doskonalimy logiczne myślenie

Inne tytuły:
zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej
klasy 1-3.
Autor:
Jolanta Pańczyk
Wydawca:
Helion Edukacja (2021-2022)
Wydane w seriach:
Helion Edukacja
ISBN:
978-83-283-8013-4, 978-83-8322-296-7
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
szkoły podstawowe
Więcej informacji...

Kto więcej umie, nie zginie w tłumie! Czas, który dzieci spędzają w szkole, jest szczególny - ze zdobytej wiedzy i z nabytych umiejętności korzystają wszak potem przez całe życie. Nie wszystkim jednak opanowanie szkolnych treści przychodzi z taką samą łatwością. Każde dziecko ma określone możliwości poznawcze: własne tempo przyswajania wiedzy, inną dokładność spostrzegania, koncentrację uwagi, zdolność do zapamiętywania i odtwarzania wyuczonych treści czy logicznego myślenia. Systematyczne doskonalenie tych procesów ma na celu wyrównanie szans - aby każdy mógł sprostać wymaganiom edukacyjnym, nauczył się odpowiednio funkcjonować w grupie i uwierzył we własne możliwości. Nauka może być świetną zabawą! Podane w przystępnej formie i kolorowej oprawie zadania mogą być cenną pomocą w redukowaniu deficytów poznawczych i uzupełnianiu braków edukacyjnych, a dziecko może się uczyć niemal niepostrzeżenie, poprzez zabawę. Regularny trening i podejmowanie wysiłku intelektualnego w formie ciekawych ćwiczeń i zabaw edukacyjnych to także sposób na samodzielne sprawdzanie wiedzy i umiejętności. Sprawdź! Ten zeszyt ćwiczeń jest być może właśnie dla Ciebie! Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 1 - 3. Część 1. Doskonalimy kaligrafię, syntezę i analizę wzrokowo-słuchową oraz uczymy się o emocjach, uczuciach i zachowaniach to zbiór zadań doskonalących poprawne i kształtne pisanie, syntezę i analizę wzrokowo-słuchową, właściwe łączenie liter i sylab w wyrazy oraz wyrazów w zdania, a także czytanie ze zrozumieniem. Zawarte tu ćwiczenia wdrażają do poprawnego budowania wypowiedzi, uczą, jak identyfikować emocje, jak je nazywać i w odpowiedni sposób wyrażać. Treść zadań jest dobrana tak, by była bliska uczniom klas 1 - 3 i utrwalała nawyk kulturalnego zachowania i szacunku dla innych. Zeszyt ćwiczeń może być pomocą podczas zajęć rewalidacyjnych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, a także służyć do samodzielnego sprawdzania wiedzy i umiejętności.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej klasy 1-3. Zajęcia rewalidacyjne Cz. 2, Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej Cz. 2,
Autor:Jolanta Pańczyk
Wydawca:Helion Edukacja (2021-2022)
Serie wydawnicze:Helion Edukacja
ISBN:978-83-283-8013-4 978-83-8322-296-7
Autotagi:druk ikonografia książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne szkoły podstawowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo