Pamiętnik nastolatki

Inne tytuły:
Pamiętnik nastolatki 2
wakacje Natki
Autor:
Beata Andrzejczuk
Ilustracje:
Krystyna Mól
Wydawca:
Dom Wydawniczy Rafael (2010-2011)
ISBN:
978-83-7569-127-6, 978-83-7569-218-1
978-83-7569-253-2
Autotagi:
druk
książki
powieści
Więcej informacji...
3.0 (2 głosy)

Natka, bohaterka "Pamiętnika nastolatki" powraca. Dlaczego moje życie jest tak skomplikowane? Dlaczego ta szkoła jest tak nieżyciowa? Kiedy w końcu się zdecyduję: Jacek czy Bartosz? Kiedy Ci rodzice przestaną się mnie czepiać? Czy ktoś w ogóle mnie rozumie? Wakacje się skończyły, czas powrócić do szkoły, ale czy wszytko będzie po staremu? Zdecydowanie nie!Nowy rok szkolny oznacza nowe przygody i nowe... kłopoty. Jak zmieniła się Natka? Czy znajdzie odpowiedź na pytania sprzed wakacji? Czy jej dylematy znajdą szczęśliwe rozwiązanie czy może wszystko jeszcze bardziej się zawikła? Natka to dziewczyna taka jak ty, ma takie same rozterki jak ty i twoje koleżanki. Poznaj nowe przygody Natalki.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
agrest
Opis
Inne tytuły:Pamiętnik nastolatki 2 wakacje Natki wakacje Natki 2
Autor:Beata Andrzejczuk
Ilustracje:Krystyna Mól
Wydawca:Dom Wydawniczy Rafael (2010-2011)
ISBN:978-83-7569-127-6 978-83-7569-218-1 978-83-7569-253-2
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 5 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo