Scenariusze zajęć i zabaw dla dzieci:

jesień

Autor:
Agnieszka Jarząbek
Wstęp:
Sylwia Chrabałowska
Wydawcy:
Sylwia Chrabałowska (2021)
Wydawnictwo Moc Media (2011-2021)
Moc Media Sylwia Chrabałowska
ISBN:
978-83-961461-9-9
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
proza
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
scenariusze

Scenariusze zajęć... to seria książek powstałych z myślą o codziennej pracy nauczycieli przedszkoli. Zawarto w niej pomysły na niebanalne zajęcia, propozycje zabaw, piosenek, zadań dla dzieci - zarówno młodszych, jak i starszych. Do scenariuszy dołączono praktyczne załączniki, a także kolorowe materiały ilustracyjne. Szerokie grono autorskie gwarantuje różnorodność i wysoki poziom merytoryczny publikacji.Jesień zawiera propozycje zajęć na jesienne miesiące: od scenariuszy integracyjnych na rozpoczęcie roku, poprzez obserwacje zmieniającej się przyrody, aż po scenariusze poświecone geografii i historii naszego kraju - idealne na listopadowe spotkania.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo