Uwaga!:

jeżozwierz!

Tytuł oryginalny:
Never touch a porcupine!
Autorzy:
Rosie Greening
Anna Paszkiewicz
Ilustracje:
Stuart Lynch
Tłumaczenie:
Anna Paszkiewicz
Anna Kapuścińska
Wydawcy:
Wilga (2021)
Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2021)
Grupa Wydawnicza Foksal
ISBN:
978-83-280-8992-1
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
poezja

Seria „Uwaga!” to idealne wsparcie dla rodziców i nauczycieli podczas zabaw sensorycznych. Książeczki posiadają gumowe elementy o zróżnicowanej fakturze, które nie tylko wspierają rozwój i motorykę dziecka, ale również stanowią źródło inspiracji do zabaw. Gumowe elementy można nie tylko dotykać, ale również odrysowywać czy odciskać w farbach. Zabawnym ilustracjom o żywych kolorach towarzyszą dowcipne rymowanki o przeróżnych zwierzątkach. Seria „Uwaga!” została stworzona do wspólnego czytania. [Nota wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo