Jak ograniczać napady złości u dziecka i zyskać spokój w rodzinie

Tytuł oryginalny:
Ready, set, breathe
Autor:
Carla Naumburg
Tłumacz:
Stanisław Bończyk
Wydawcy:
Muza SA (2021-2025)
Legimi (2021)
ISBN:
978-83-287-1892-0, 978-83-287-1905-7
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki

Naucz dziecko samokontroli. Twój skarb jest superdzieckiem-zazwyczaj. Wystarczy, że wsklepie wypatrzy nową zabawkę, której nie zechcesz mu kupić, a łzy, krzyki i złość masz gwarantowane. Inni klienci patrzą z niechęcią, pracownicy sklepu przewracają oczami... Jak zapobiegać takim sytuacjom? Znowu to samo-chociaż obiecywałaś sobie, że już nigdy więcej, kolejny raz uległaś zacgciankom dziecka. Płaczem i wrzaskiem udało mu się zdobyć kolejny samochodzik lub niezdrowy batonik. Sytuacjom, w których dziecko wpada w gigantyczną złość, lepiej zapobiegać, niż radzic sobie z nimi. W końcu rozwiązanie problemów emocjonalnych dziecka oznacza spokój dla całe rodziny. Poza myciem zębów, poznamiem kolorów i nazw dni tygodnia, warto uczyć malucha kontroli i akceptacji własnych emocji oraz wyrażania ich w odpowiedni sposób.Książka jest pełna konstruktywnych, praktycznych porad, jak wychować dziecko w atmosferze spokoju i akceptacji. Znajdziesz tam pomysły na konkretne gry i zabawy uczące odpowiedzialności i samokontroli, a także odkryjesz odpowiednie narzędzia radzenia sobie z gwałtownymi emocjami. Okazja do nauki nadarza się, co chwilę-z książki dowiesz się, jak zorganizować prawdziwe ''lekcje opanowania", ale także jak wykorzystać codzienne sytuacje do dalszej edukacji emocjonalnej.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo