Koniec alfabetu:

jak być liderem nowej generacji

Autor:
Piotr Stohnij
Ilustracje:
Andrzej Milewski
Wydawcy:
Writers On The Storm (2020)
Herezja Piotr Stohnij
ISBN:
978-83-958206-0-1, 978-83-958206-3-2
978-83-958206-4-9, 978-83-958206-5-6
Autotagi:
druk
książki
poradniki
publikacje fachowe
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Katalog centralny

Koniec alfabetu to książka poświęcona zmianom pokoleniowym i ich wpływie na rzeczywistość. Bazuje ona na kompleksowych badaniach, studiach przypadków z Polski i z zagranicy oraz szerokiej analizie źródeł z całego świata. Daje też praktyczne odpowiedzi dotyczące zmian w świadomości społeczeństw, ich wpływie na indywidualne decyzje oraz sposobach na zbudowanie porozumienia między osobami reprezentującymi cztery generacje: wyżowców, pokolenia X, milenialsów oraz generacji Z. Podpowiada także, co przyniesie przyszłość, i nazywa najmłodsze pokolenie, które obecnie przychodzi na świat. Koniec alfabetu to napisany prostym językiem, czytelny i przejrzysty podręcznik, przygotowany z myślą o wyzwaniach, jakie stawiają przed nami obecne czasy. A przede wszystkim związane z nimi zagrożenia, szanse, punkty zwrotne i przełomowe zmiany. Związane z tymi elementami składowymi życia społecznego i biznesowego, które wymagają wytyczania nowych kierunków, kreślenia nowych strategii i wkraczania na nieznane obszary biznesu i relacji międzyludzkich.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo