600 ćwiczeń z angielskiego:

na poziomie A1-B1 z kluczem

Inne tytuły:
Sześćset ćwiczeń z angielskiego na poziomie A1 - B1 z kluczem
Redakcja:
Robert Kuc
Wydawca:
Klett Polska (2019-2022)
Wydane w seriach:
Pons
ISBN:
978-83-8063-910-2, 978-83-8165-631-3
978-83-8165-790-7
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne

Zestaw 600 ćwiczeń do nauki gramatyki i słownictwa. Książka została podzielona na trzy części: gramatyka słownictwo zagadki językowe Część gramatyczna to zbiór najważniejszych zagadnień z angielskiej gramatyki. Dzięki zamieszczonym w niej ćwiczeniom z łatwością opanujesz: rzeczowniki, przedimek określony i nieokreślony, zaimki, przyimki, liczebniki, przymiotnik i przysłówki, czasowniki, czasy, szyk wyrazów w zdaniu, spójniki, zdania pytające, zdania względne, zdania z "if". Dla każdego zagadnienia opracowaliśmy trzy poziomy trudności: łatwe, średnio trudne i trudne. Część dotycząca słownictwa pozwala przećwiczyć słownictwo w następujących obszarach: charakterystyka osób, w domu, jedzenie i picie, przyjaciele i czas wolny, zdrowie i samopoczucie, nauka i praca, w drodze, społeczeństwo, opis. W trzeciej części książki zamieściliśmy zagadki językowe podzielone na trzy poziomy trudności. Liczne wskazówki zwracają uwagę na ważne wyjątki, pułapki językowe, typowe błędy i trudne reguły, a także wskazówki dotyczące wymowy i akcentowania. Pomogą one w poprawnym rozwiązywaniu ćwiczeń. Rozwiązania pomogą kontrolować postępy w nauce. Ćwiczenia, w których popełnisz błędy, powtórz za jakiś czas. W spisie treści na początku książki postaw haczyk przy każdym opracowanym temacie. Dzięki temu szybko zorientujesz się, ile pracy masz już za sobą. Znaczenie słów i zwrotów sprawdzisz w słowniczku.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo