Dino joga:

czyli Jak opanować dziecięce emocje

Tytuł oryginalny:
Dino yoga
Inne tytuły:
Jak opanować dziecięce emocje
Autor:
Lorena Valentina Pajalunga
Ilustracje:
Anna Láng
Tłumacz:
Patrycja Zarawska
Wydawca:
Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2021)
ISBN:
978-83-280-9083-5
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
poradniki

Czworo przyjaciół: porywczy Reks (tyranozaur), spokojna Triksi (triceratops), tryskający energią Raptor (welociraptor) i marzycielska Daktyla (pterodaktyl) uczy się kilkunastu pozycji jogi, które mają im pomóc w radzeniu sobie z kłopotliwymi emocjami. Dzięki prostym wskazówkom uroczy bohaterowie dzielnie pokonują swoje słabości. Książka jest świetną inspiracją dla rodziców, jak pomóc dzieciom się wyciszyć, skupić, znaleźć spokój. Wspólnie ćwiczenie jest też dobrą okazją do pogłębienia więzi i poczucia bliskości. Asany dobrano i opisano tak, by nawet najmłodsze dzieci łatwo mogły je wykonać i miały przy tym zabawę. Dino joga to zbiór prostych ćwiczeń, które rodzic może wykonywać z dzieckiem i jednocześnie pracować nad bliskością. W książce znalazły się piękne ilustracje uroczych bohaterów. [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo