Jujutsu Kaisen

Inne tytuły:
Jujutsu Kaisen 3
Tłumacz:
Wojciech Gęszczak ...
Ilustracje:
Gege Akutami
Autor:
Gege Akutami
Wydawcy:
Wydawnictwo Waneko (2021-2024)
Wydawnictwo Studio JG (2022)
Wydane w seriach:
Jujutsu Kaisen - Waneko
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy
komiksy i książki obrazkowe
książki
Więcej informacji...

Fushiguro i Kugisaki stają się obiektem zaczepek Aoi Toudou i Mai Zenin z Technikum Jujutsu w Kioto. Co odpowie Fushiguro na pytanie Toudou o to, jakie kobiety są w jego typie? W tym samym czasie Itadori kontynuuje swój potajemny trening. W ramach zajęć praktycznych udaje się na miejsce wypadku spowodowanego przez atak przeklętego ducha! [Wydawnictwo Waneko, 2024]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Jujutsu Kaisen 3
Tłumaczenie:Wojciech Gęszczak Dariusz Latoś
Ilustracje:Gege Akutami
Autor:Gege Akutami
Wydawcy:Wydawnictwo Waneko (2021-2024) Wydawnictwo Studio JG (2022)
Serie wydawnicze:Jujutsu Kaisen - Waneko
ISBN:978-83-8096-465-5 978-83-8096-466-2 978-83-8096-468-6 978-83-8096-465-5 978-83-8096-468-6
Autotagi:beletrystyka druk ikonografia komiksy komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 11 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo