Jak powstają różne rzeczy

Autor:
Liliana Fabisińska
Ilustracje:
Katarzyna Urbaniak
Wydawcy:
Papilon (2021-2024)
Publicat
Publicat - Papilon
Wydane w seriach:
Od...Do
ISBN:
978-83-271-0457-1, 978-83-271-0644-5
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
publikacje dydaktyczne
3.0

Jeśli Twoje dziecko zawsze ma wiele pytań i interesuje się funkcjonowaniem świata, to książka "Od...do. Jak powstają różne rzeczy" z pewnością zaspokoi jego ciekawość. Zadbaj o zdrowy rozwój swojej pociechy i pomóż jej zrozumieć, jak powstają różne otaczające nas rzeczy! Świat jest niezwykle fascynującym miejscem, które zawsze będzie zadziwiać. Przedmioty codziennego użytku szczególnie wzbudzają zainteresowanie dzieci, które dopiero zaczynają odkrywać, jak wszystko działa. Książka "Od...do. Jak powstają różne rzeczy" odpowie na liczne pytania i pozwoli zrozumieć, jak powstają poszczególne przedmioty. W publikacji znajduje się wiele starannie wykonanych ilustracji, na których młody czytelnik będzie mógł szukać ciekawych elementów. Całość opisana jest w sposób prosty i zrozumiały dla dziecka. W książce wyjaśniono sposoby produkcji takich rzeczy, jak samochody, domy, klocki, krzesła, książki, lody, czekolada, żółty ser, spodenki, samoloty czy szkło. A wszystko to znajduje się na twardych, kartonowych kartach, które wytrzymają nawet bardzo dociekliwe badania.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo