Bądź sobą:

odkryj własną wyjątkowość

Tytuł oryginalny:
Be yourself
why it`s great to be you,
Autor:
Poppy O'Neill
Tłumacz:
Agata Wróbel
Wydawca:
Lingea (2021-2022)
ISBN:
978-83-65049-05-6, 978-83-66416-48-2
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
podręczniki
poradniki
publikacje dydaktyczne

Jesteś fantastyczną, wyjątkową osobą - naprawdę! Każdemu z nas zdarza się wątpić w siebie. Czasami jednak tak bardzo martwimy się tym, co mogą pomyśleć o nas inni, że przestajemy dostrzegać własną wartość. Ta książka powstała, żeby wesprzeć Cię w takich chwilach. W lekturze i wykonywaniu kolejnych ćwiczeń będzie Ci towarzyszył Błysk, sympatyczny potwór. Z jego pomocą: - odkryjesz wiele swoich mocnych stron, - nauczysz się technik, które pozwolą ci uwierzyć w siebie, - przekonasz się, że jesteś kimś równie ważnym jak inni. Wzmocnij poczucie własnej wartości! Na każdym kroku najmłodsi muszą stawiać czoła presji, która podkopuje ich samoocenę i odbiera im pewność siebie; często doświadczają smutku oraz samotności. W książce "Bądź sobą" Poppy O’Neill wychodzi naprzeciw temu problemowi - pomaga dziecku zbudować zdrową, mocną relację z samym sobą. Pozytywne przesłanie jest ujęte w formę atrakcyjną dla młodszych czytelników, którzy już na pierwszych stronach poznają sympatycznego potwora - Błyska, a w środku znajdą mnóstwo wciągających ćwiczeń. Mogą je wykonywać we własnym tempie, sami lub z pomocą rodzica/opiekuna.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo