Poznaję swoje emocje!

Autorzy:
Beth Cox
Natalie Costa
Ilustracje:
Vicky Barker
Tłumacz:
Dorota Lachowicz
Wydawca:
Euro-focus Magdalena Tokarczyk (2021)
Wydane w seriach:
Tak! Poznaję i Ćwiczę
Poznaję i Ćwiczę
Smart Books
ISBN:
978-83-65793-38-6, 978-83-65793-66-9
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
poradniki
proza

Zrozumienie emocji, których doświadczamy jest niezbędne, aby być szczęśliwym człowiekiem i tworzyć relacje z innymi ludźmi. Dzięki sprawdzonym technikom zawartym w tej książce, młodzi czytelnicy rozwiną swoją inteligencję emocjonalną, zdobywając świadomość kiedy warto ulegać uczuciom, a kiedy nie należy się im poddawać. Zaproponowane ćwiczenia są zaprojektowane w taki sposób, aby pomóc dzieciom lepiej radzić sobie z emocjami. Pomóż dziecku być szczęśliwym! Szczęśliwe dziecko to spełniony dorosły. Czy chcesz aby twoje dziecko było pewne siebie, świadome swoich mocnych stron i pełne wiary we własne siły? Tak! Pierwsza seria wyjątkowych poradników motywacyjnych dla dzieci zawierających sprawdzone techniki i kreatywne ćwiczenia opracowane przez ekspertów, które nauczą twoje dziecko jak radzić sobie z emocjami, wzmocnią jego siłę wewnętrzną, zwiększą poczucie własnej wartości, poprawią jego samoocenę i pomogą mu zbudować pewność siebie. źródło opisu: opis wydawcy
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo