Sagrada

Autorzy:
Daryl Andrews
Adrian Adamescu
Ben Harkins
Peter Wocken
Tłumaczenie:
Jakub Meller
Michał Herman
Wydawcy:
Grupa Wydawnicza Foksal
Foxgames
ISBN:
5907078169194
Autotagi:
druk
gry planszowe
ikonografia
obiekty trójwymiarowe
5.0

Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witraża w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Żeby tego dokonać będziesz potrzebować zestawu kolorowych kości, kart narzędzi, zmysłu dobrego planowania i odrobiny szczęścia. Stwórz najpiękniejszy witraż i dołóż swoją cegiełkę do monumentalnego dzieła Antonio Gaudiego. Miej się jednak na baczności! Inni artyści będą starali się stworzyć. „Sagrada” to gra, której sercem jest 90 kolorowych kostek, które posłużą do budowy witraży przedstawionych na kartach. Każdy z nich składa się z 20 pól, które sukcesywnie będziemy zapełniać podczas 10 rund gry. Część pól wymaga położenia na nich kostki w danym kolorze, lub o konkretnej wartości. Te będziemy dociągać w każdej rundzie ze wspólnej puli. Do tego kostki w tych samych kolorach i o identycznych wartościach nie mogą ze sobą sąsiadować! Robi się ciekawie? Poczekajcie, aż do gry wejdą Karty celów, które na koniec gry zapewnią dodatkowe punkty za realizację konkretnych zadań. Witraże występują w różnych stopniach trudności – im trudniej go ułożyć, tym więcej punktów będziemy mogli zużyć na skorzystanie z Kart narzędzi, które ułatwią nam tworzenie naszego dzieła. Zasady tej gry można wytłumaczyć w dosłownie kilka minut, ale niespodziewana głębia i ogromna regrywalność sprawią, że „Sagrada” będzie częstym gościem na stole każdego gracza, który ceni lekką, ale jednocześnie wymagającą rozrywkę. [Nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo