Kuku-wyliczanka

Autor:
Robert Podsiadło
Ilustracje:
Basia Flores
Wydawca:
Wydawnictwo Wytwórnia (2021)
Wydane w seriach:
Seria "Kuku"
ISBN:
978-83-64011-87-0
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
poezja
wiersze
Źródło opisu: Oleska Biblioteka Publiczna - Katalog główny
3.0 (2 głosy)

Ilustracje zawierają elementy i detale do liczenia o różnej wielkości, co pozwala na dodatkowe stopniowanie zabawy i nauki.Intensywne kolory w zetknięciu z ekspresją wymawianych krótkich rymowanek, wzmacniają pamięć dziecka i zachęcają do wielokrotnego powtarzania zabawy. Emocje, które towarzyszom kolejnym ilustracjom wprawiają dziecko w pozytywny nastrój dając w ten sposób podstawy do miłej zabawy z elementami kreatywnych ćwiczeń.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Prosta książka dla najmłodszych, ktora uczy liczb. Wykonanie (tekturowe strony) i mały format na plus. Nas jednak nie zachwyciła
  • Prosta książka dla najmłodszych czytelników. Uczy liczb. Tekst wpada w ucho, książka jest solidnie wykonana. To ma plus. Nas jednak nie zachwyciła
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo