Przepraszam

Autor:
Patrycja Wojtkowiak-Skóra
Ilustracje:
Joanna Myjak
Wydawcy:
Grupa Wydawnicza Foksal (2021)
Wilga (2021)
ISBN:
978-83-280-8653-1, 978-83-280-8654-8
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
poezja
wiersze
4.0 (2 głosy)

Sztywnostronicowe książki, które za pomocą sympatycznych ilustracji i rymowanek uczą dzieci trzech magicznych słów (Proszę, Dziękuję, Przepraszam) już od najmłodszych lat. W książeczkach pojawia się ten sam Pan Szop, który ukazał się w "Elementarzu dobrych manier", i wierszem przekazuje ważne informacje. Książki zachęcają też dziecko do interakcji – w środku zadania typu pogłaszcz kotka, zapukaj itd. "Dobre maniery. Dziękuję" przedstawiamy 8 sytuacji, w których zwierzątka sobie za coś dziękują. Wszystko przedstawione jest za pomocą sympatycznego wierszyka. Oprócz tego przy każdej sytuacji zachęcamy dziecko do zabawy w szukanie książek, dmuchanie świeczek lub klaskanie w dłonie. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książka, która przybliża kiedy mówi się przepraszam. Na plus zadania aktywizujące dzieci
  • Fajna książki, która przybliża dzieciom kiedy należy używać słowa przepraszam. Na plus format, solidne wykonanie i fajny tekst. Dodatkowo w książce znajdują się ćwiczenia aktywizujące
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo