Ania Robaczek ratuje pszczoły

Tytuł oryginalny:
Betsy Buglove saves the bees
Autorzy:
Catherine Jacob
Lucy Fleming
Tłumacz:
Ewa Borówka
Ilustracje:
Lucy Fleming
Wydawcy:
Grupa Wydawnicza Foksal (2021-2024)
Wilga (2021-2024)
Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2021-2024)
ISBN:
978-83-280-8855-9, 978-83-8319-181-2
978-83-8319-509-4, 978-83-280-08855-9
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
5.0

Poznaj Anię Robaczek – dziewczynkę, która najbardziej na świecie kocha wszystkie owady! Każdy owad, i mały, i duży, może czuć się bezpiecznie, kiedy w pobliżu jest Ania Robaczek. Ona niczego się nie boi i zawsze jest gotowa stanąć w obronie swoich małych przyjaciół. Na szóste urodziny dostaje od babci coś specjalnego. To magiczne szkło powiększające, dzięki któremu można… rozmawiać z owadami. I dobrze się składa, bo pszczoły z sąsiedztwa potrzebują właśnie pomocy. Piękny ogród, w którym mieszkają wśród kwiatów i drzew, ma zostać zniszczony. Staś, chłopiec z sąsiedztwa, poprosił tatę, aby w jego miejscu zrobił mu wybetonowany plac do jazdy na rowerze. Ale Ania nigdy przenigdy na to nie pozwoli! Czy uda jej się ocalić pszczoły? Ania Robaczek to książka idealna dla małych miłośników przyrody. Znalazło się w niej mnóstwo informacji i ciekawostek o świecie owadów dzięki czemu będzie świetnym wsparciem w edukacji ekologicznej. Sympatyczni bohaterowie pozwolą dziecku utożsamić się z postaciami.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Wspaniałe ilustracje, sprawiają że można tworzyć własne niesamowite historie.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo