Matematyka

Inne tytuły:
poradnik dla nauczyciela I klasy gimnazjum
Matematyka z kluczem 4
Autorzy:
Małgorzata Paszyńska
Danuta Szepielak
Marek Zakrzewski
Elżbieta Woźniak ...
Wydawcy:
Nowa Era (2015)
Wydawnictwo Szkolne PWN (2001)
ISBN:
83-7195-222-8, 83-7195-332-1
978-83-267-2321-6
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
publikacje fachowe
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:poradnik dla nauczyciela I klasy gimnazjum Matematyka z kluczem 4 materiały dydaktyczne pomocne w przygotowaniu ciekawych lekcji matematyki przewodnik nauczyciela rozkład materiału, odpowiedzi i komentarze, kryteria oceniania scenariusze lekcji, gry i zabawy matematyczne, prace klasowe szkoła podstawowa
Autorzy:Małgorzata Paszyńska Danuta Szepielak Marek Zakrzewski Elżbieta Woźniak Tomasz Żak
Wydawcy:Nowa Era (2015) Wydawnictwo Szkolne PWN (2001)
ISBN:83-7195-222-8 83-7195-332-1 978-83-267-2321-6
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje fachowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 3 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo