A.B.C

Tytuł oryginalny:
Hercule Poirot
Ilustracje:
Alberto Zanon
Fabien Alquier
Autor:
Frédéric Brémaud
Tłumacz:
Paweł Łapiński
Scenariusz:
Frédéric Brémaud
oraz:
Agatha Christie (1890-1976)
Paweł Łapiński
Wydawca:
Egmont Polska. Wydawca (2021)
ISBN:
978-83-281-5931-0, 978-83-281-5932-7
Autotagi:
beletrystyka
druk
film i wideo
ikonografia
komiksy
komiksy i książki obrazkowe
książki
Więcej informacji...
5.0

Kolejna komiksowa adaptacja powieści Królowej kryminału! Herkules Poirot staje przed wyzwaniem, w którym stawką jest ludzkie życie. Morderca, podpisujący się A.B.C., wysyła mu listy zapowiadające kolejne zbrodnie – w Andover, Bexhill, Churston… Jedyną rzeczą, która łączy ofiary jest znajdowany przy każdej z nich kolejowy rozkład jazdy zwany A.B.C. Czy wielki detektyw zdoła zakończyć serię morderstw popełnianych w porządku alfabetycznym i odkryć kto za nimi stoi? Do akcji wkraczają małe szare komórki… Autorem scenariusza tej adaptacji jest znany francuski scenarzysta komiksowy Frédéric Brémaud („Kamila i Konie”, pod pseudonimem Lili Mésange), za rysunki odpowiada natomiast włoski rysownik Alberto Zanon. Źródło: empik.com
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Ilustracje:Alberto Zanon Fabien Alquier
Autor:Frédéric Brémaud
Tłumacz:Paweł Łapiński
Scenariusz:Frédéric Brémaud
oraz:Agatha Christie (1890-1976) Paweł Łapiński
Wydawca:Egmont Polska. Wydawca (2021)
Serie wydawnicze:Klub Świata Komiksu Agatha Christie. Herkules Poirot Agatha Christie (Egmont Polska) Agatha Christie (Komiksy) Herkules Poirot
ISBN:978-83-281-5931-0 978-83-281-5932-7
Autotagi:beletrystyka druk film i wideo ikonografia komiksy komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 3 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo