Epidemia smartfonów:

czy jest zagrożeniem dla zdrowia, edukacji i społeczeństwa?

Tytuł oryginalny:
Smartphone-Epidemie
Smartphone-Epidemie: Gefahren für Gesundheit, Bildung und Gesellschaft
Autor:
Manfred Spitzer
Tłumacz:
Małgorzata Guzowska-Dąbrowska ...
Wyd. w latach:
2021 - 2022
Wydane w seriach:
Kontrasty i Kontrowersje
ISBN:
978-83-66473-23-2, 978-83-66473-59-1
978-83-66473-60-7, 978-83-67173-19-3
Autotagi:
audiobooki
dokumenty elektroniczne
druk
publikacje popularnonaukowe
Więcej informacji...
4.5 (2 głosy)

W ciągu minionej dekady smartfony podbijały świat w oszałamiającym tempie, zmieniając codzienność użytkowników w stopniu, w jakim nie udało się to dotąd żadnej technicznej nowince.

Towarzyszą nam od rana do wieczora w pracy i w życiu prywatnym – wygląda na to, że nie możemy się bez nich obyć. Wielu ludzi dostrzega pozytywne strony korzystania z tych urządzeń, nieliczni zastanawiają się nad ich negatywnym wpływem na nasze myślenie, odczuwanie i działanie, a także na zdrowie.

Czy mamy powody do obaw? Najwyższy czas przyjrzeć się faktom.

***

Wydawcą publikacji jest Wydawnictwo Dobra Literatura, za jej dystrybucję odpowiada Storybox.pl.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Dodaj link
Recenzje
  • Dla każdego użytkownika zwłaszcza rodzica. Skutki: nadciśnienie, uzależnienie, krót­kowz­rocz­ność­, bezsenność, depresja oraz brak empatii (filmujemy zdarzenie zamiast udzielać pomocy).
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Gefahren für Gesundheit, Bildung und Gesellschaft,
Autor:Manfred Spitzer
Tłumaczenie:Małgorzata Guzowska-Dąbrowska Małgorzata Guzowska
Lektor:Jacek Dragun
Wydawcy:IBUK Libra (2022) ebookpoint BIBLIO (2022) Wydawnictwo Dobra Literatura Agnieszka Brzezińska (2021-2022) Heraclon International (2021) Legimi (2021) StoryBox.pl (2021) Grupa Wydawnicza Literatura Inspiruje
Serie wydawnicze:Kontrasty i Kontrowersje
ISBN:978-83-66473-23-2 978-83-66473-59-1 978-83-66473-60-7 978-83-67173-19-3
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana MP3 muzyka nagrania nagrania muzyczne nuty poradniki poradniki i przewodniki publikacje popularnonaukowe reportaże zasoby elektroniczne zdrowie
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 12 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo