Pucio w mieście:

zabawy językowe dla młodszych i starszych dzieci

Autor:
Marta Galewska-Kustra
Ilustracje:
Joanna Kłos
Wydawca:
Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2021-2025)
Wydane w seriach:
Uczę się Mówić, Wymawiać, Opowiadać
Uczę się Mówić
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
publikacje dydaktyczne
rodzina
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.3 (4 głosy)

Odwiedźcie Pucia i jego wesołą rodzinkę, spędzając z nimi pełen ekscytujących zdarzeń czas w mieście! Zajrzyjcie na plac budowy, do supermarketu, na dworzec kolejowy, do parku, gabinetu taty i na wystawę cioci Igi. Z tym sympatycznym maluchem, ulubionym towarzyszem dzieci w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy, na pewno nie będziecie się nudzić! Szósta część przygód Pucia może służyć zarówno dzieciom młodszym, jak i starszym przedszkolakom. Jej celem jest wzbogacenie słownika dziecka o nazwy nowych obiektów i czynności oraz rozwinięcie umiejętności opowiadania.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Marta Galewska-Kustra
Ilustracje:Joanna Kłos
Wydawca:Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2021-2025)
Serie wydawnicze:Uczę się Mówić, Wymawiać, Opowiadać Uczę się Mówić
ISBN:978-83-10-13656-5 978-83-10-13819-4 978-83-10-14346-4 97883101365650 978-83-10-1
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne rodzina zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 11 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo