Terapia pedagogiczna w przedszkolu:

z elementami integracji sensorycznej

Inne tytuły:
scenariusze zabaw i ćwiczeń do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Redakcja:
Weronika Zięciak
Wydawca:
Forum Media Polska (2020-2024)
Autotagi:
druk
książki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
scenariusze
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:scenariusze zabaw i ćwiczeń do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Redakcja:Weronika Zięciak
Wydawca:Forum Media Polska (2020-2024)
ISBN:978-83-260-3773-3 978-83-260-3775-7 978-83-260-3843-3 978-83-260-3844-0 978-83-260-4425-0 978-83-260-4426-7 978-83-260-4640-7 978-83-260-4641-4 978-83-260-4932-3 978-83-260-4933-0 978-83-260-5028-2 978-83-260-5029-9 978-83-260-5143-2 978-83-260-5144-9 978-83-260-5146-3 978-83-260-5147-0 978-83-260-5407-5 978-83-260-5408-2 978-83-260-5484-6 978-83-260-5485-3 978-83-260-5487-7 978-83-260-5488-4
Autotagi:dramat druk książki literatura literatura piękna literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe scenariusze
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 11 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo