Maszyny

Tytuł oryginalny:
Machines 2
Inne tytuły:
Maszyny 2
Autor:
Miya Du
Tłumacz:
Katarzyna Grzyb
Wydawcy:
HarperKids (2021)
HarperKids - HarperCollins Polska (2021)
HarperCollins Polska
Wydane w seriach:
Akademia Mądrego Dziecka
Akademia Mądrego Dziecka. Niesamowite Zwierzęta
ISBN:
978-83-276-6007-7
Autotagi:
druk
książki
publikacje dydaktyczne
5.0

Nowa seria „Niesamowite zwierzęta” to książeczki pełne barwnych ilustracji i ruchomych elementów. Każda strona pokazuje podobieństwa między światem zwierząt i światem ludzi. Ruchome elementy pozwalają dziecku ćwiczyć małą motorykę, a kolorowe ilustracje uczą i bawią jednocześnie.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Kolejna bardzo fajna książka z tej serii, z której zarówno dzieci jak i ich rodzice mogą się czegoś nauczyć. Polecam
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo