Czytaj książki tak szybko, jak myślisz:

szybciej, mądrzej i bardziej kreatywnie...

Autor:
Robert Buszta
Wydawca:
Grupa Wydawnicza Helion (2021)
Wydane w seriach:
Sensus
Onepress
ISBN:
978-83-283-6262-8
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
1.0

By czytać szybciej, mądrzej i bardziej kreatywnie...Żyjemy w czasach przesytu - rzeczy, idei i książek. Wydawcy zalewają księgarnie nowościami. Wiele z nich to wartościowe lektury, niejedną chciałoby się przytulić do czytelniczego serca. Kupujemy je więc, kładziemy na półce i... biegniemy do innych zadań. Bo praca, bo szkoła, bo obowiązki. A ponieważ i żyć trzeba, to czasu na lekturę wiele nie zostaje. Ot, może półtorej godziny, i to maksymalnie raz w tygodniu. Ale zaraz, zaraz... 90 minut to dokładnie tyle, ile potrzebujesz, by przeczytać 200 - 300 stron. Naprawdę! W półtorej godziny jesteś w stanie przyswoić zawartość praktycznie dowolnej książki, również popularnonaukowej. Jeśli skorzystasz ze wskazówek i z instrukcji zawartych w tym poradniku, staniesz się mistrzem wychwytywania istotnych treści z zalewu słów stanowiących jedynie stylistyczne ozdobniki albo literackie wypełniacze. Prawdziwa treść publikacji bowiem kryje się w twardych danych! Rzecz w tym, by nauczyć się skutecznie je wyłuskiwać. Poznaj Organiczną Technikę Studiowania i czytaj tak szybko, by nie umknęła Ci żadna ważna informacja ani premiera nowej książki.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Dramat. Książka nic nie wniosła. Kurs szybkiego czytania, po którym nic w głowie nie zostaje.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo