Wiem lepiej:

taktyczna gra quizowa

Autor:
Jesper Bülow
Tłumacz:
Katarzyna Kaszorek
Wydawcy:
Rebel (2020-2021)
Bezzerwizzer Studio
Wydane w seriach:
Gry Quizowe
ISBN:
5704339004238
Autotagi:
gry komputerowe
gry planszowe
historia
książki
obiekty trójwymiarowe

Gra "Wiem lepiej" jest świetnym pomysłem na rozrywkowy wieczór w gronie znajomych czy spędzenie wspólnego czasu z rodziną. Forma quizowa nie tylko zapewnia doskonałą zabawę, ale poszerza wiedzę zawodników na różne tematy. Idealnie odnajdą się w niej osoby, które uwielbiają oglądać programy tego typu oraz starają się orientować w każdym istotnym temacie - to bardzo ciekawy sposób sprawdzenia swojej wiedzy z różnych dziedzin. Ta gra stała się fenomenem w Skandynawii już w 2009 roku, wówczas pod nazwą "Bezzerwizzer". Gracze pokochali teleturniejową formę planszówki do tego stopnia, że sprzedała się w nakładzie ponad miliona egzemplarzy. Gra "Wiem lepiej" to nie lada gratka dla wszystkich fanów quizów i teleturniejów, którzy uwielbiają odpowiadać na pytania i poszerzać swoją wiedzę ogólną. Niezależnie, czy uda nam się wygrać, wychodzimy z zabawy bogatsi w wiedzę z rozmaitych dziedzin. Ze względu na dużą różnorodność kategorii i samych pytań, "Wiem lepiej" stanowi kopalnię ciekawostek i pozwala na wiele godzin wspaniałej zabawy. Oczywiście zagadki zostały dopasowane do polskiego kontekstu! W przeciwieństwie do prostych gier typu pytanie-odpowiedź, "Wiem lepiej" oferuje nam również możliwości taktyczne, które stanowią ciekawe urozmaicenie i potrafią realnie wpłynąć na przebieg rozgrywki.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo