Sensoryka dla smyka:

30 rozwijających zabaw sensorycznych

Inne tytuły:
trzydzieści rozwijających zabaw sensorycznych
Autor:
Aleksandra Charęzińska
Ilustracje:
Ewa Brzychcy
Wydawca:
Wydawnictwo Tata Robi Książki (2020-2022)
ISBN:
978-83-948484-7-7
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje dydaktyczne

Sensoryka dla Smyka. 30 rozwijających zabaw sensorycznych. Lep, wałkuj, ściskaj, wąchaj, smakuj, słuchaj i rozwijaj zmysły! Sensoryka dla smyka to 30 pomysłów na rozwijające zabawy sensoryczne dla dzieci w każdym wieku, do przygotowania w domu z prostych i bezpiecznych materiałów. Wyrusz w fascynującą podróż w świat zabaw, w których główną rolę odgrywać będą kolory, kształty, faktury, zapachy, smaki, dźwięki, a przede wszystkim wyobraźnia i kreatywność! Zabawy opracowała Aleksandra Charęzińska - pedagożka, certyfikowana terapeutka integracji sensorycznej, która od lat pracuje z dziećmi, a swoją wiedzą dzieli się na blogu.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo