Zagadka lochów

Tytuł oryginalny:
Dungeon crawl
Inne tytuły:
Zagadka lochów T.5
Autorzy:
Nick Eliopulos
Luke Flowers
Chris Hill
Tłumacz:
Anna Hikiert-Bereza
Instytucja sprawcza:
Mojang
Wydawcy:
HarperCollins Polska (2021)
Egmont Polska (2020)
Wydane w seriach:
Minecraft
Kroniki Woodsword
ISBN:
978-83-276-5927-9
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
powieści
proza
5.0

Kolejna odsłona przygód Morgana, Ash, Harper, Po i Jodi, czyli piąta część z serii powieści pt. „Kroniki Woodsword”, których akcja toczy się w świecie Minecrafta. Tym razem przyjaciele niespodziewanie trafiają głęboko pod ziemię i znajdują się w samym środku niezwykłych wydarzeń. Od powodzenia ich misji zależą losy całego świata. Stanowiąc drużynę są pewni, że stawią czoła wszystkiemu, co napotkają w podziemnych lochach. Gdyby jednak tylko wiedzieli, co ich czeka… Gdyby choćby przez chwilę pomyśleli, że zostali zwabieni w niebezpieczną pułapkę… może wtedy inaczej pokierowaliby swoją wyprawą. Wydanie oficjalne na licencji studia Mojang.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo