Tajne Studio Mody i Urody

Tytuł oryginalny:
Style School
Autor:
Kelly McKain
Tłumacz:
Iwona Libucha
Ilustracje:
Vici Leyhane
Wydawca:
Wydawnictwo Akapit Press (2007-2009)
Wydane w seriach:
To ja, Lucy
To ja, Lucy (Kelly McKain)
Totally Lucy
Autotagi:
druk
książki
powieści
Więcej informacji...
5.0

Cześć, dziewczyny! To znowu ja, Lucy Jessica Hartley. Mam dla Was prawdziwie supertajną wiadomość!!! Zakładam szkolne Studio Mody i Urody, żeby pokazać dziewczynom, jak zmienić swój wygląd, wymyślać fantastyczne stroje i dobierać dodatki! Super pomysł, prawda? Lecę przeprowadzić absolutnie tajną rekrutację. Żeby tylko pan Cain (czyli szkolna Policja Mundurkowa) o niczym się nie dowiedział, bo wpadnę w ogromnissimo kłopoty! Czeeść! Przeczytajcie szalone zwierzenia Lucy Jessiki Hartley (prawie trzynastolatki). Dowiecie się, jak surowi nauczyciele, zbuntowane przyjaciółki i alarm pożarowy usiłują zniszczyć jej opinię królowej mody.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Kelly McKain
Tłumacz:Iwona Libucha
Ilustracje:Vici Leyhane
Wydawca:Wydawnictwo Akapit Press (2007-2009)
Serie wydawnicze:To ja, Lucy To ja, Lucy (Kelly McKain) Totally Lucy
ISBN:978-83-60773-36-9 978-83-60773-64-2 978-83-61635-40-6 978-83-61773-64-2 978-83-661635-40-6
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 20 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo