A każdy widział kota

Tytuł oryginalny:
They all saw a cat
Autor:
Brendan Wenzel
Redakcja:
Małgorzata Cebo-Foniok
Wydawca:
Wydawnictwo Amber (2018-2022)
Wydane w seriach:
Amberek
Przyjazna Łapka
ISBN:
978-83-241-6673-2, 978-83-241-7265-8
978-83-241-7736-3
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.3 (3 głosy)

Absolutnie unikatowa ilustrowana książka dla dzieci! Bestseller nr 1 New York Timesa tłumaczony na 25 języków. Kot szedł sobie przez świat, a każdy widział go inaczej: dziecko, pies, lis, ryba, mysz, pszczoła, ptak, pchła czy wąż. A ty, kiedy widzisz kota, to co widzisz? Najważniejsza amerykańska nagroda dla ilustrowanej książki dla dzieci CALDECOTT HONOR 2017 Najlepsza ilustrowana książka dla dzieci 2017 roku według New York Timesa i Huffington Post. Brendan Wenzel pokazuje, jak perspektywa, z jakiej patrzymy, kształtuje to, co widzimy. Rozwija zmysł obserwacji, ciekawość, wyobraźnię i uczy empatii.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Brendan Wenzel
Redakcja:Małgorzata Cebo-Foniok
Ilustracje:Brendan Wenzel
Tłumacz:Małgorzata Cebo-Foniok
Wydawca:Wydawnictwo Amber (2018-2022)
Serie wydawnicze:Amberek Przyjazna Łapka
ISBN:978-83-241-6673-2 978-83-241-7265-8 978-83-241-7736-3
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 8 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo