Przedszkole imienia Barbary Wiewiórki

Autor:
Rafał Witek
Ilustracje:
Aleksandra Fabia
Wydawca:
Wydawnictwo Bajka (2020-2024)
ISBN:
978-83-65479-64-8, 978-83-67697-11-8
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
3.0

W swojej nowej grupie przedszkolnej pięcioletnia Malina spotyka Kociaka, Szczeniaka, Królika, Fretkę, a nawet Dzięcioła. I świetnie się z nimi bawi! A przy okazji uczy się je rozumieć, poznaje sposób na bałagan, znajduje skarby świata… i odkrywa, jak ważne – najważniejsze! – są przyjaźń i wzajemny szacunek. Perypetie Maliny i pozostałych bohaterów opisane są w 22 krótkich rozdziałach idealnych do głośnego czytania. Każdy przedszkolak znajdzie tu to, co lubi najbardziej: wartką akcję, dowcip oraz mnóstwo (nie)codziennych przygód. Książka podkreśla wagę takich wartości jak przyjaźń, wzajemny szacunek, współpraca czy zrozumienie dla potrzeb innych. Poszczególne rozdziały, napisane prostym językiem, skupiają się na wybranych zagadnieniach z programów wychowania przedszkolnego dla cztero- i pięciolatków. Książka stanowi więc wartościowe źródło tekstów dla rodziców i nauczycieli przedszkola.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo