Ratunku! Pomocy! Złość!

Inne tytuły:
Na kłopoty inspektor Mysz
Autor:
Sibylle Rieckhoff
Ilustracje:
Valeska Scholz
Tłumacz:
Anna Taraska-Pietrzak
Wydawca:
Wydawnictwo Jedność (2020)
Wydane w seriach:
Jedność dla dzieci
ISBN:
978-83-8144-357-9
Autotagi:
druk
książki
mikrofilmy
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Źródło opisu: Miejska Biblioteka Publiczna w Ostrowcu Świętokrzyskim - Katalog księgozbioru SOWA-SQL
5.0

Inspektor Mysz to superbohater, który spieszy na pomoc wszystkim dzieciom! W tym tomiku zmierzy się z kapryśną złością, która potrafi dopaść każdą dziewczynkę i każdego chłopca i popsuć zabawę nawet najgrzeczniejszemu rodzeństwu. Dla inspektora Myszy to jednak nie problem! W mig poradzi sobie z podstępną złością i znów na twarze dzieci powróci wesoły uśmiech.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Świetna seria, którą z czystym sumieniem mogę polecić do czytania z małymi dziećmi. W przystępny sposób są w niej przedstawione problemy czy sytuacje, z którymi mogą się spotkać dzieci. Bardzo polecam
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo