Jak zrozumieć syna:

subtelna sztuka wychowywania chłopców

Tytuł oryginalny:
Decoding boys
new science behind the subtle art of raising sons,
Autor:
Cara Natterson
Tłumacz:
Agnieszka Jarosz
Wydawca:
CeDeWu (2020-2025)
ISBN:
978-83-8102-409-9, 978-83-8102-882-0
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki

Twój syn dorasta szybciej, niż myślisz. Czy potrafisz za tym nadążyć? Za zamkniętymi drzwiami pokoju, w milczeniu, zaczyna się proces, który z chłopca uczyni nastolatka. Zanim to zauważysz, pojawią się wahania nastroju, bunt, wycofanie - a Ty możesz nie wiedzieć, jak mu pomóc, jak rozmawiać, jak go nie stracić. Cara Natterson, pediatra, mama i autorka bestsellerów, w tej książce daje Ci klucz, do zrozumienia, co naprawdę dzieje się z Twoim synem - już od 9 roku życia, kiedy proces dojrzewania często rozpoczyna się w ukryciu przed oczami rodziców. Dzięki niej dowiesz się, jak czytać ledwo dostrzegalne sygnały, jak rozmawiać o tym, co trudne, jak budować zaufanie, zanim internet i rówieśnicy zrobią to za Ciebie. Nie pozwól, by drzwi do pokoju Twojego syna zatrzasnęły się przed Tobą. Ta książka pomoże Ci je otworzyć - z miłością, zrozumieniem i mądrością, której potrzebuje Twoje dorastające dziecko.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo