Klasowy kot

Tytuł oryginalny:
Classroom cat
Autorzy:
Pamela Butchart
Becka Autor Moor ...
Tłumacz:
Barbara Tłumaczenie Górecka
Wydawca:
Wydawnictwo Zielona Sowa (2018-2024)
Wydane w seriach:
Szkoła trzęsiportków
Wigglesbottom primary
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
opowiadania
powieści
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0

Witajcie w Szkole Trzęsiportków! Tutaj dzieje się tak wiele, że nikt nie jest w stanie tego ogarnąć umysłem! Za oknem klasy siedzi kot? Pewnie chce przekazać tajną wiadomość!Zjadłeś chipsa, który wpadł do kałuży? Na pewno dostaniesz Kałużowej Ospy! Przed szkołą pojawiło się stadko słodkich króliczków? Te urocze zwierzątka na pewno planują inwazję! Ale czy to prawda? Przekonajcie się sięgając po kolejne przygody klasy 2B. Gwarantujemy mnóstwo zabawy! UWAGA: Będziesz się śmiać tak mocno, że spadną Ci portki! Atuty: superzabawne przygody, bogato i zabawnie ilustrowane książki, Rozpoznawalna seria wśród dzieciaków, autorka bestsellerowej serii "Szkolne szaleństwa".
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Zmyślona Magdalena Chipsy w kałuży
Autorzy:Pamela Butchart Becka Autor Moor Barbara Tłumaczenie Górecka
Tłumacz:Barbara Tłumaczenie Górecka
Ilustracje:Becka Autor Moor
Wydawca:Wydawnictwo Zielona Sowa (2018-2024)
Serie wydawnicze:Szkoła trzęsiportków Wigglesbottom primary
ISBN:978-83-8073-691-7 978-83-8154-655-3 978-83-8154-861-8 978-83-8240-495-1 978-83-8299-795-8
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania powieści proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 15 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo