Goryl u fryzjera

Autor:
Rafał Witek
Ilustracje:
Jola Richter-Magnuszewska
Jolanta Richter-Magnuszewska
Wydawcy:
HarperKids (2020-2023)
HarperKids - HarperCollins Polska (2020-2021)
Wydawnictwo Egmont Polska (2020)
HarperCollins Polska
Wydane w seriach:
Czytam Sobie
Poziom 1, Składam słowa
HarperKids
ISBN:
978-83-276-5838-8, 978-83-276-5838-8
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań

Nauka czytania to niezwykle istotny, ale i trudny etap w życiu dziecka. Nie wszystkie pociechy chętnie podejmują próby składania słów w całość. Książka pt. "Goryl u fryzjera" dzięki interesującej treści oraz przyjaznym ilustracjom sprawi, że dzieci zasiądą do nauki z radością. W lekturze opisującej przygodę sympatycznego goryla autor zamieścił minimalną ilość tekstu. To idealne rozwiązanie dla osób początkujących, nie odczuwają one frustracji czy zniechęcenia. Prawie całe strony pokryte są kolorowymi obrazkami, nawiązującymi do opowiadania. Na obrzeżach każdej strony znajdują się słowa podzielone na głoski. To ułatwia dzieciom ich przeczytanie. Inną zaletą tej pozycji są zamieszczone na końcu pytania. Dotyczą one przeczytanej treści i mają służyć sprawdzeniu, czy mały czytelnik zrozumiał i zapamiętał to, co przeczytał.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo