Bez kopyt nie ma konia:

rehabilitacja kopyt. Bose konie w sporcie i rekreacji

Wydawca:
Świadome Jeździectwo (2011)
ISBN:
978-83-62764-01-3
Autotagi:
druk
książki
Źródło opisu: Miejska Biblioteka Publiczna w Andrychowie - Katalog księgozbioru

Od bardzo dawna milcząco zakładano, że podkowy chronią kopyta. Niniejsza książka podważa opinię o konieczności kucia koni oraz udowadnia, że kopyta bez podków mogą sprostać poważnym wyzwaniom stawianym im przez każdy rodzaj podłoża. Ta przełomowa praca analizuje przekonania większości jeźdźców, że konie potrzebują podków i w wyważony sposób bada dostępne dla właścicieli koni możliwości i korzyści, jakie dla konia niesie praca boso. Opierając się o wyniki badań naukowych, książka w praktyczny sposób przedstawia wpływ diety, środowiska, ruchu i rozczyszczania na kopyta oraz pokazuje jak bardzo poruszanie się boso poprawia ich stan i możliwości.[Agroświat]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo