Emocje!

Tytuł oryginalny:
Che emozione!
Autorzy:
Agnese Baruzzi
Gabriele Clima
Tłumacz:
Marta Natalia Wróblewska
Wydawca:
Edgard Mariusz Jachimczuk (2019-2020)
Wydane w seriach:
Kapitan Nauka
Magiczne koło
Magiczne koło/Agnese Baruzzi,Gabriele Clima
ISBN:
978-83-66404-50-2, 978-83-66610-60-6
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
poezja
wiersze

Magiczne koło Emocje! to zaskakująca książka z kołem, które wyczarowuje najróżniejsze emocje: miłość, czułość, radość, ale także smutek, złość czy rozczarowanie. Wystarczy obrócić koło, by w cudowny sposób zmieniać rysunki, ukazując przemianę bohaterów i przedmiotów. W ten sposób najmłodsi poznają uroczego szczeniaczka radośnie wyskakującego z pudełka, mamę miś tulącą z miłością swojego niedźwiadka czy chłopca, który staje się smutny z powodu pękniętego balonika. Rytmizowane i rymowane teksty wpadają w ucho i z łatwością są zapamiętywane przez dzieci, wzbogacając ich słownictwo. Różnorodne scenki bliskie codzienności najmłodszych dzieci stwarzają szansę, by lepiej przyjrzeć się emocjom pojawiającym się w zwyczajnych sytuacjach, ćwiczyć nazywanie uczuć oraz opowiadanie o nich, umożliwiając lepsze radzenie sobie z nimi. Zabawa polegająca obracaniu koła na środku strony angażuje zmysły wzroku i dotyku, a także rozwija motorykę małą i koordynację oko-ręka. Książeczka została wykonana z dbałością o szczegóły. Twarda oprawa i wzmocnione strony gwarantują najwyższą jakość i bezpieczeństwo podczas zabawy. Rozwój poznawanie świata, rozwój mowy, motoryka mała, pamięć Autorzy: Gabriele Clima – pisarz i ilustrator publikacji dla dzieci i młodzieży, członek Włoskiego Stowarzyszenia Pisarzy Dziecięcych. Prowadzi spotkania i warsztaty dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Jego książki zostały przetłumaczone na kilka języków, w tym angielski, francuski, niemiecki, duński, hiszpański, polski, arabski, chiński, japoński i rosyjski. Agnese Baruzzi – ilustratorka i autorka około 100 publikacji dla dzieci. W serii również: Magiczne koło Strachy!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo