O wilku, który nie zjadł nikogo

Tytuł oryginalny:
Lobo boquiabierto
Tłumacz:
Katarzyna Gajos
Autorzy:
Ester Llorens i Artiola
Jordi Palet
Jordi Palet i Puig
Wydawca:
Wydawnictwo Jedność (2020)
Wydane w seriach:
Jedność dla Dzieci
Kreatywne Opowieści
ISBN:
978-83-8144-158-2
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań

Takiej książki jeszcze nie było! Zawsze mówiono dzieciom, że złe wilki pożerają świnki, babcie lub dziewczynki w czerwonych kapturkach, ale wcale tak nie musi być, bo zdarzają się wilki, które nikogo nie zjadają, są nieporadne i wciąż chodzą głodne. Na stronach tej książki ukryły się takie właśnie historie, w których nic nie jest tym, czym się wydaje być. Ale to jeszcze nie koniec! Książka ta dzięki darmowej aplikacji wykorzystującej technologię rozszerzonej rzeczywistości otwiera przed czytelnikami świat dźwięków i ruchomych obrazów, dzięki którym każda jej strona staje się niezapomnianą przygodą! To interaktywna publikacja do czytania, słuchania, oglądania, rysowania, wycinania, przyklejania, wyobrażania sobie i marzenia… Zaprasza wszystkie dzieci do świata, w którym może wydarzyć się wszystko, a nawet jeszcze więcej… [Wydawnictwo, 2020]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo