Na placu budowy:

zawody, maszyny i pojazdy

Tytuł oryginalny:
Hier wird gebaut!
Autorzy:
Doro Göbel
Peter Knorr
Ilustracje:
Peter Knorr
Dorothea Göbel
Wydawca:
Babaryba.pl Maria Włodarska (2020)
ISBN:
978-83-62965-75-5
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
5.0

Czas na wielką budowę w naszym miasteczku! Już niebawem w miejscu starego domu powstanie nowy. Podczas gdy trwają przygotowania do budowy, obok toczy się normalne życie: dzieci grają w piłkę, ktoś wiezie fotel na dachu, ktoś myje okna... Cała masa szczegółów do wypatrywania i historyjek do śledzenia! Trwają wielkie przygotowania, pojawili się robotnicy, którzy zaraz zaczną wylewać fundamenty i stawiać pierwsze ściany. Obok zaś toczy się normalne życie: dzieci chodzą do przedszkola i do szkoły, grają w piłkę, bawią się, powstaje sklepik z warzywami. A na budowie są już dekarze, hydraulicy, stolarze, elektrycy, glazurnicy i malarze... Budowa chyba dobiega końca! Odjeżdżają: dźwig, koparka i betoniarka. Powstał mały park i piękny nowy dom z przytulną biblioteką i kawiarnią. Zapraszamy do środka! NA PLACU BUDOWY to wielkoformatowa książka obrazkowa (picturebook) z twardego kartonu – każda rozkładówka to kolorowa panorama pełna niezwykłych przygód, z której oglądania nawet najmłodsze dzieci będą czerpać radość, rozpoznawać ulubione pojazdy i postacie oraz śledzić niezliczoną ilość zmieniających się szczegółów. W serii ukazały się: JEDZIEMY NA WYCIECZKĘ, NASZE MIASTECZKO, STATKI, ŁODZIE MOTORÓWKI, NIE MA JAK W DOMU oraz NA PLACU BUDOWY. Nie martwcie się, że nie potraficie wymyślać historyjek. One już tu są, trzeba je tylko opowiedzieć. Na tylnej okładce znajdziecie wymienione wszystkie postaci i ich imiona. Potem możecie szukać ich na każdej ze stron, sprawdzać, co robią i wspólnie opowiadać ich przygody. Książka bez tekstu? Książki bez tekstu w wyjątkowy sposób angażują dzieci – rozwijają spostrzegawczość i koncentrację, skupiając ich uwagę na wybranym bohaterze lub elemencie, który powtarza się na każdej ze stron oraz budując słownictwo dzięki nazywaniu różnych rzeczy umieszczonych na stronach książeczki. [Wydawca]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Rewelacyjna, pouczająca wyszukiwanka pełna zdrowego humoru. Polecam całą serię.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo