Na placu budowy:

zawody, maszyny i pojazdy

Tytuł oryginalny:
Hier wird gebaut!
Autorzy:
Doro Göbel
Peter Knorr
Ilustracje:
Peter Knorr
Dorothea Göbel
Wydawca:
Babaryba.pl Maria Włodarska (2020)
ISBN:
978-83-62965-75-5
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
5.0

Czas na wielką budowę w naszym miasteczku! Już niebawem w miejscu starego domu powstanie nowy. Podczas gdy trwają przygotowania do budowy, obok toczy się normalne życie: dzieci grają w piłkę, ktoś wiezie fotel na dachu, ktoś myje okna... Cała masa szczegółów do wypatrywania i historyjek do śledzenia! Trwają wielkie przygotowania, pojawili się robotnicy, którzy zaraz zaczną wylewać fundamenty i stawiać pierwsze ściany. Obok zaś toczy się normalne życie: dzieci chodzą do przedszkola i do szkoły, grają w piłkę, bawią się, powstaje sklepik z warzywami. A na budowie są już dekarze, hydraulicy, stolarze, elektrycy, glazurnicy i malarze... Budowa chyba dobiega końca! Odjeżdżają: dźwig, koparka i betoniarka. Powstał mały park i piękny nowy dom z przytulną biblioteką i kawiarnią. Zapraszamy do środka! NA PLACU BUDOWY to wielkoformatowa książka obrazkowa (picturebook) z twardego kartonu – każda rozkładówka to kolorowa panorama pełna niezwykłych przygód, z której oglądania nawet najmłodsze dzieci będą czerpać radość, rozpoznawać ulubione pojazdy i postacie oraz śledzić niezliczoną ilość zmieniających się szczegółów. W serii ukazały się: JEDZIEMY NA WYCIECZKĘ, NASZE MIASTECZKO, STATKI, ŁODZIE MOTORÓWKI, NIE MA JAK W DOMU oraz NA PLACU BUDOWY. Nie martwcie się, że nie potraficie wymyślać historyjek. One już tu są, trzeba je tylko opowiedzieć. Na tylnej okładce znajdziecie wymienione wszystkie postaci i ich imiona. Potem możecie szukać ich na każdej ze stron, sprawdzać, co robią i wspólnie opowiadać ich przygody. Książka bez tekstu? Książki bez tekstu w wyjątkowy sposób angażują dzieci – rozwijają spostrzegawczość i koncentrację, skupiając ich uwagę na wybranym bohaterze lub elemencie, który powtarza się na każdej ze stron oraz budując słownictwo dzięki nazywaniu różnych rzeczy umieszczonych na stronach książeczki. [Wydawca]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Rewelacyjna, pouczająca wyszukiwanka pełna zdrowego humoru. Polecam całą serię.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo