Przepraszam, żabo!

Autor:
Małgorzata Strzałkowska
Ilustracje:
Piotr Nowacki
Wydawca:
Wydawnictwo Bajka (2020)
ISBN:
978-83-65479-61-7
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
poezja
powieści
savoir-vivre
wiersze
5.0

„Dobrze być zawsze miłym dla innych i dobrze wiedzieć, jak się zachować, dlatego myszkę z Kwietnej Doliny naprawdę warto jest naśladować”. Czy warto być miłym i uprzejmym? Czy warto uczyć dzieci uprzejmości? Jeśli uważasz, że warto, przeczytaj tę książeczkę razem z dzieckiem! Myszka z Kwietnej Doliny i jej, niestety nie zawsze dobrze wychowani sąsiedzi, pokazują, jak należy - albo nie należy - zachowywać się w konkretnych sytuacjach, na przykład na zakupach, na spacerze, w autobusie, teatrze czy na imieninach. Z taką przyjaciółką jak nasza myszka każdy maluch nie tylko z łatwością nauczy się podstawowych zasad savoir vivre’u, ale zrozumie też, dlaczego są one ważne. Książeczka kartonowa dla dzieci od lat 3.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo